Každý klame - Big data, new data a čo nám internet môže prezradiť o tom, kto skutočne sme

 
 
 
Novinky
 
 
Košík
Váš košík je prázdny
 
 
Novinky e-mailom
 
 
 
 

Beletria

Každý klame - Big data, new data a čo nám internet môže prezradiť o tom, kto skutočne sme

Vydavateľ: Lindeni
Počet strán:272
Väzba:viazana
Rozmer:205x145
ISBN:9788056608838
Jazyk:slovenský
Rok vydania:2019
Vypredané:Áno
Každý klame ponúka fascinujúce, prekvapujúce a niekedy aj smiešne nahliadnutia do všetkého, od ekonómie po etiku, šport, od rasy po pohlavie a ďalšie, všetky čerpané zo sveta Big data. Aké percento bielych voličov nehlasovalo za Baracka Obamu, pretože je čierny?
14,49 € Ušetríte: 13 %Vaša cena: 12,67 €
0

Popis

Každý klame ponúka fascinujúce, prekvapujúce a niekedy aj smiešne nahliadnutia do všetkého, od ekonómie po etiku, šport, od rasy po pohlavie a ďalšie, všetky čerpané zo sveta Big data. Aké percento bielych voličov nehlasovalo za Baracka Obamu, pretože je čierny? Ovplyvňuje to, kam chodíte do školy, akí ste v živote úspešní? Uprednostňujú rodičia tajne synov pred dcérami? Ovplyvňujú násilné filmy mieru kriminality? Dokážete poraziť akciový trh? Ako pravidelne klameme o našom sexuálnom živote a kto si menej verí, keď ide o sex, muži alebo ženy? Seth Stephens-Davidowitz skúma tieto otázky a ponúka odhalenia, ktoré nám môžu pomôcť lepšie porozumieť sebe a nášmu životu. Odhaľuje predpojatosti hlboko zabudované v nás, informácie, ktoré môžeme použiť na zmenu našej kultúry, a otázky, ktoré sa bojíme opýtať a ktoré by mohli mať zásadný význam pre naše zdravie – psychické aj fyzické. Každý z nás je obklopený Veľkými dátami a ich vplyv sa znásobuje. Každý klame nás vyzýva, aby sme premýšľali inak o tom, ako vidíme svet. „Stephens-Davidowitz, bývalý dátový analytik v spoločnosti Google, strávil posledné štyri roky skúmaním údajov o internetovom vyhľadávaní... Zistil, že údaje o internetovom vyhľadávaní môžu byť svätým grálom, pokiaľ ide o pochopenie skutočnej povahy ľudstva.“ (New York Post) „Empirické zistenia v knihe Každý klame sú také zaujímavé, že kniha by bola pútavá, aj keby bola štruktúrovaná ako obyčajný zoznam bielizne.“ (The Economist)