Cenové rozhodovanie

 
 
 
Novinky
 
 
Košík
Váš košík je prázdny
 
 
Novinky e-mailom
 
 
 
 

Ekonomika-Management

Cenové rozhodovanie

Vydavateľ: Sprint
Počet strán:1236
Väzba:viazana
Rozmer:216x155
ISBN:9788089085897
Jazyk:slovenský
Rok vydania:2007
Dostupnosť:Posielame ihneď
Posledný kus! Táto vysokoškolská učebnica je určená študentom univerzít a fakúlt ekonomického zamerania, účastníkom rekvalifikačných kurzov a manažérom na všetkých úrovniach podniku.
11,58 € Ušetríte: 26 %Vaša cena: 8,58 €
1

Popis

Učebný predmet "Cenové rozhodovanie" nadväzuje najmä na predmet "Kalkulácie a rozpočty" a vzájomne súvisí s ďalšími učebnými predmetmi ako sú Podnikové financie, Finančno-ekonomická analýza, vnútropodnikový controlliing. Jeho cieľom je prehĺbiť poznatky o priebehu a riadení hodnotovej stránky výrobného a realizačného procesu a podnikateľskej aktivity vôbec. Zabezpečiť prosperitu firmy v konkrétnych trhových podmienkach nie je jednoduché. Na výrobný i realizačný proces a tým aj na ceny vplýva množstvo interných i externých faktorov. Podniky musia pružne reagovať a rýchlo sa prispôsobiť celému radu predvídateľných i nepredvídateľných podmienok vyplývajúcich z trhu.

Učebnica zdôrazňuje, že na výšku cien vplýva množstvo faktorov, a naviac často v neustále meniacej sa intenzite. Je preto nevyhnutné uvážlivo pristupovať k voľbe postupu a prijímaniu rozhodnutia. Z marketingového prístupu vieme, že cena má byť taká, aby bola vhodná pre kupujúceho i predávajúceho, aby úspešne vyjadrila to, čo vyjadrovať má, t.j. kvalitu určitého tovaru, schopnosť uspokojovať určité potreby, úroveň a efektívnosť zvládnutia jeho výroby v požadovanom množstve a čase a pod.

V knihe sú rozobrané aj ďalšie problémové väzby, bez poznania a riešenia ktorých nie je možné úspešne rozhodovať. Zároveň sú uvádzané postupy a praktické ukážky, ktoré umožňujú tieto problémy postupne zvládnuť.